Mhhhmmmm !!

Herregud, vad är detta? Inte likt mig!

Jag pratar om att sakna eller längta efter eller hur man ska säga, att somna i en stor famn. Känna två muskulösa armar omfamna mig och somna där.. Sen vakna precis sådär mysigt man bara kan vakna med någon som hållit om en hela natten. Gud, skulle göra vad som för bara den närheten och känslan just nu och inatt. Har min hund jag sover med, men hon ligger i min famn, jag vill ligga i någons famn. Nu är hon visserligen världens mysigaste att sova med, men ni ser skillnaden utan att jag behöver förklara de mer hoppas jag.




Jag och Klarisen på promenad i Borlänge.


Godnatt allesammans ! Hoppas ni har någon att sova med.. de har jag iaf, min käraste, trognaste vän, Klarisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0