Lite som kommit efter.

Tänkte bara visa er en kofta jag köpte på Humana igår när jag och Sarah var i Lund. Fick den för 130 kronor och den är verkligen superskön och snygg.






Och i fredes var jag klar med bilden på Amelia och min handledare fick den, jag satt ingen direkt pris för vad jag skulle ha för bilden så jag fick extra mycket pengar till lunch och ett schampo från lanza. Nu har jag bestmmt mig för att ta 200 kronor för en bild, skulle det vara så att man beställer fler än två bilder kan rabatterat pris diskuteras. Men vill ni är ni fria att beställa, ni kan maila mig på [email protected]. Kommer upprepa detta nu i dagarna där jag ska visa er lite vad jag gjort och mer info om vad jag vill ha för information (måste fixa skrivaren så jag kan skanna in bilderna). Måste även tänka igenom det 2-3 ggr till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0