Lilla lilla Jennie Ström

Nu har jag fikat med Jennie, jätte skönt att träffas igen. Bättring på det!

Just slängt i mig några riskakor och knäckemackor. Känner mig helt död i kroppen, skulle bara behöva vara hemma och rå om mig själv ikväll känner jag. Men det blir ner till gymmet som vanligt för lite fläskbränning och muskelpump! Härligt det också. Idag får jag faktiskt med mig Jennie också! Tumbs up!


(denna tisdagen va knasig) som många andra av våra impulsiva kvällar.


Du är guld värd gumman min!

Kommentarer
Postat av: Jennie

SVINSNYGG bild gumman! :O Haha, tumbs down :( haha

2010-02-04 @ 18:50:18
Postat av: Linn

ungefär lika snygg som den på din blogg <3 haha.

2010-02-04 @ 20:49:13
URL: http://theendlessstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0