He's just not that into you

Goddag allesammans. Hoppas er fredag va härlig och vad ni hade hoppats!

Nu har jag varit vaken i 4 timmar utan att ens kikat på plugget, bra jobbat. Ska ta tag i de efter detta inlägget. Då blir de fokus på engelskaskit. Ska ha så roligt.

Tänkt på en sak. Jag såg en film för lääängesen, som jag tror kommit ut i Sverige nu och heter "dumpad", inte säker men den jag kollade på hette "He's just not that into you". Den finns även som bok vet jag. Sen dess har mitt sätt att se på killars beteende ändrats, bara killars för tjejer är mer invecklade, hur mycket ni än försöker inte vara det brudar, tyvärr. Haha, tilbaka till sak. Och den filmen har ju såklart en handling, men med inrikting i att en tjej ska insé att han helt enkelt inte vill ha henne. Medans hon ger honom ursäkter för alla hans beteénden så försöker en annan kille få henne att insé att han inte bryr sig helt enkelt. Ja, nu till mig, sedan jag såg denna filmen så har jag slutat ge killar ursäkter och se deras beteénden för vad det är. Så varför skulle jag ändra de nu?

Knas.




Pussar

Kommentarer
Postat av: Elli

behöver du ge killar ursäkter? :S

2010-02-06 @ 12:46:41
Postat av: Linn

Nej, behöver inte.

2010-02-06 @ 13:31:20
URL: http://theendlessstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0