Hejdå Skåneland Hejsan Dalaland

Nu ska jag snart sova, sen i morgonbitti efter jag har varit hos tandläkaren bär det av till farmor och farfar och resten av pappas släkt i Borlänge! Ska bli jätte kul att träffa alla, men 5 dagar icke speciellt sysselsatt kommer göra mig galen. Jag vill alltid att det ska hända saker runt mig hela tiden, det där med lugn och ro, roar inte mig direkt, tyvärr. Ska dock försöka njuta av att inte behöva stressa. Men jag har förberett mig bra, inför en lugn och stilla vecka i ännu kallare miljö och ännu mera snö än vad det är här hemma.


Här har jag mina sysselsättningar i veckan, om jag skulle bli uttråkad





Så jag har min Klara, min laptop, mina teckningsgrejer, min telefon, min Ipod och en bok!
Hoppas på en bra vecka i snön och kylan..




puss och sov gott mina damer och herrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0