Brist på blogginläggstitel

Kvällen bjuder på paradise hotel, kul. Nej. Men men, vad gör man inte för en dokusåpaförljare som tvunget ska få sin dagliga dos av meningslösa tv-program? JO, man sätter sig snällt EN TIMME, och kollar på samma skit. ;-)

fick sluta 3 timmar tidigare idag btw, så va i skolan för en timmes samhällslektion. Efter de fikade jag o Wendela, skulle plugga men idioten hade glömt alla skolböcker så blev inget av de. Pluggade när jag kom hem istället, matteprov imon. Önska mig lycka till.

Ikväll så har jag fått va ner om på gymmet en sväng också, kondition och lendryggen fick sig ett pass idag. Så ni vet.

Nu ska jag vara lite social med Niklas innan vi ska sitta bänkade en timme till som jag sa innan, ett meningslöst program.

Ciao


Kommentarer
Postat av: :)

lika meningslöst som let's dance isåfall

2010-02-03 @ 01:08:00
Postat av: :)

lika meningslöst som let's dance isåfall

2010-02-03 @ 01:09:09
Postat av: Linn

Haha, ne! Let's dance är ett mycket underhållnde intelligent program.

2010-02-03 @ 11:09:17
URL: http://theendlessstory.blogg.se/
Postat av: wea

Linn=idiot två! jag var inte den enda som inte hade böckerna vavavavvav!? :D

2010-02-09 @ 21:15:00
Postat av: Linn

tyst wendela :(

2010-02-09 @ 23:47:09
URL: http://theendlessstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0