Onsdag den fjortonde April

God förmiddag alla söta i lilla landet lagom!

Dagen har börjat som vanligt, gick upp (lite för sent), duscha, gjort mig iordning för skola, vilket innebär att ta på deo, jeans, en t-shirt, kavaj, moccajacka, converse, lite smycke, slänga i mig 2 ägg och en kopp kaffe, göra en take away termos med vaniljte och iväg. Åka buss med creed i öronen, komma 5 minuter försent, göra en kreativ bruduppsättning (som inte blev särskilt kreativ), men vad gör man inte? Och nu sitter jag här, skriver till er om min typiska morgon. Vädret är bra i vilket fall, I'm glad.

Tänker på dig hela tiden ♥





Tänkte göra lite kategorier här i bloggen, känns lite sent och jobbigt att rensa upp mina inlägg dock. Ska tänka på saken till i kväll.



ha en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0